زینت زن=حفظ حجاب

زینت زن=حفظ حجاب


 

گرمای تابستان چه لذت بخش است

 

 

وقتی با خدا معامله بهشت وجهنم میکنم

 

 

گرما را به جان میخرم اما حجابم رابا جهنم عوض نخواهم کرد

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

سینا خدادوست
ساعت9:31---11 اسفند 1394


توحید
ساعت13:03---27 دی 1394
چـقــدر خـــوب اسـت ... 

کســـی بیـــایـــد ، شــایـد از آســــمان .. 

و بـــاورهـــای تلـخ ـَـت را 

بـــه ایــن ســادگـــی 

تنــــهــا بـــا بــــودن ـَـش 

از تــــو بگـــیرد 


توحید
ساعت22:13---30 آذر 1394
رفیق روزهای قشنگم!
ماه آذرهم دارد به آخرش میرسد.
سردت شد خبرم کن تابرایت بسوزانم غم دنیا را...
بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد...
در قلبم جاری هستی...
لبت پرخنده...
قلبت آرام ... زمستانت طلایی

و
یلدات مبارک.


لیلا
ساعت20:40---22 آذر 1394
بی نظیر بود عسلم

توحید
ساعت13:49---21 آذر 1394
بر در دوست به امید پناه آمده‎ایم
همره خیل غم و حسرت و آه آمده‎ایم
چون ندیدیم پناهى به همه مُلک جهان
لاجرم سوى رضا بهر پناه آمده ‎ایم


توحید
ساعت18:39---11 آذر 1394
اینجا حریم من است حریم قلب کوچکم!

قفس تنهایی من و حرف های ناگفته ام...

کسی دلش برایم نسوزد

من این قفس را دوس دارم و تنهایی ام را

تنهایی...

تنها اتفاق این روزهای من است....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ یک شنبه 3 آبان 1394برچسب:حجاب,حفظ حجاب,زینت زن,باحجاب باشیم, ] [ 9:35 ] [ sahar ]
[ ]